keskiviikko 6. huhtikuuta 2011

NIIN pihalla

Pitäisköhän mun vähän ryhdistäytyä?
Olen näköjään ihan pihalla, mitä maailmalla tapahtuu.

Ostin viime kesänä Ruotsista sellaiset
ihan tavalliset
ei-minkään-merkkiset puukengät.
Punaiset, joissa valkoisi pilkkuja.
70-luvun lapsella ne oli vaalean ruskeat, nyt piti saada vähän väriä:)

Ne olivat ihanat jalassa
ja tutkiskelin vähän enemmänkin puukenkätarjontaa.  
Törmäsin moniin vaikka kuinka kivoihin. 
Tykästyin Swedish hasbeenseihin.  

Viime viikolla päätin, että nyt ostan sellaiset kesäksi.
hinta kyllä vähän hirvitti.
En osannut päättä mallia.
Onneksi.
Viime viikolla tuli myös Kotivinkki.
Ja sieltä bongasin nämä:

Kuva lainattu täältä (sieltä löytyy myös muut ihanat mallit)

H&M tekee yhteistyökampanjan Swedish Hasbeensin kanssa,
mallit tulevat myyntiin 20.4.
Hinta huomattavasti kukkaroystävällisempi.

Ihanaa!
Toivottavasti ehdin saada omani.
Toivottavasti olen siis vähän nopeampi,
kuin tämän tiedon kanssa.
H&M lanseerasi yhteistyökuvion jo tammikuussa,
jolloin Googlen mukaan siitä on blogattu ja kirjoitettu melkein joka paikassa.
Paitsi siellä missä minä olen ollut.
Ihan pihalla.
 Tai kai se minun tapauksessani on enemmän jäähalli kuin piha:)

7 kommenttia:

  1. Ihan yhtäpihalla olen minäkin ja olikin pakko katsoa tuo linkki..Aika ihania ovat :)

    VastaaPoista
  2. Hauska oot :)
    Mäkin bongasin jostain että noi tulee ja olen ajatellut mennä kokeilemaan, jos ehdin ajoissa paikalla!

    VastaaPoista
  3. Hihii, mulla on postaus tulossa ihan samoista popoista;-) arvaa vain ryysitäänkö parin viikon päästä henkan ovilla?

    Mites sun laukun kanssa kävi, saatko sä sen takuun piikkin korjaukseen? Hyvä muuten että se kirppisjuttukin selvisi, voi Sokru on tosi symppis, kiva oli lukea että kaik meni hyvin;-).

    Mukavaa loppuviikkoa ja "klopoti-kop"; kenkiä, kenkiä!

    VastaaPoista
  4. Puukengät on kyllä niin nostalgiset!
    Ehkä noi on kuitenkin vähän kauniimmat kuin ne 70-luvun :D

    VastaaPoista
  5. Täällä myös odotellaan SH for H&M! Meillä on tytöllä odottelemassa vaaleanpunaiset SH ja mä haluun kans;)

    VastaaPoista
  6. Mä olen myös niin pihalla. Jimmy Choo for H&M oli sellainen mitä seurasin tarkasti ja heti aamusta menin paikan päälle, mutta muuten en näistä ole kovinkaan ajoissa tietoinen.

    Mulla on niin hankala jalka ja raskauden myötä vielä hankalampi, että mä kuljen varmaan loppuelämäni enää ballerinoissa.

    VastaaPoista
  7. Anne: Kiva kuulla, etten ole ihan ainoa:) Eikös ollutkin aika kivoja, kivan kesäisiä!!

    -Anni-: Hauska vai hassu..? Toivotaan, että ehditään paikalle. Minulla on tuolloin lomaa, joten jos niitä vaan tänne meille tule, minun pitäisi ehtiä pailalle ajoissa:) Mietin myös, että mahtaako tulla nettiin?

    Aamunkukka: Hih, aika hauska! Sinulla on asiasta varmasti taas jotain spesiaalitietoa, joten innolla odotan postaustasi! Minä jännään, että mahdetaanko niitä edes myydä täällä meillä!
    Laukun kanssa kävi hyvin, menee takuukorjaukseen, eli lähtee Englantiin, kunhan vaan saan toimitettua laukun ensin sinne liikkeeseen. Oli kyllä tosi hyvä, että tuo huutisjuttu selvisi parhain päin, jäi molemmille mukava mieli!
    Mukavaa viikonloppua sinnekin!

    Johanna: Ovat tosiaankin nostalgiset! Ja kyllä ulkonäkö on parantunut roimasti sitten seitsemänkymmentäluvun:)

    MammaMia: Kuulostaapa ihanalta, vaaleanpunaiset!! Meillä Neiti haaveili viime kesänä puukengistä, mutten uskalatanut vielä niitä ostaa, kun tuntuvat vähän korkeilta. Nyt voisi o ehkä harkita, mistäs olet ihanuudet löytänyt?? Ja voisit niitä kyllä vähän vilauttaakin:)

    Saija: Ihana, etten ole ainoa:) Minä olen noita aiempia kampanjoitakin seurannut tosi huonosta, se Rykiel taisi olla ainoa, jota vähän odotin, mutten sitten mitään ostanut. Toivottavasti nyt saan kengät!!
    Minulla on myös alka levinnyt raskauksien myötä, eikä ole helppo löytää sopivia. Ballerinoissa minäkin aina hiihtelen:) Viimekesäiset puukengät olivat älyn hyvät, toivottavasti nuo HS ovat myös..Tulisi vähän vaihtelua sillekin saralle.

    VastaaPoista