perjantai 13. syyskuuta 2013

ESPRIT

 Tein alkuviikosta pientä tutkimusta edellisessä postauksessa kaipailemieni collegehousujen tarjonnasta. Kiitos kovasti hyvistä vinkeistä!
Esprit oli yksi ehdotettu merkki ja googlailinkin, mistä saisin Espritin lastenvaatteita.
 
 
Esprit on meillä tuttu merkki, itsellä on paljon merkin vaatteita ja lapsilla on niitä myös jonkin verran aiemmin ollut. Jonkin aikaa sitten Stockalla oli hyvä valikoima Espritin lastenvaatteita, mutta viime aikoina tarjontaa on ollut todella huonosti.


Esprit Online-Shopista
 
 
Googlailemalla päädyin Espritin omille suomenkielisille nettisivuilla http://www.esprit.fi
En tiedä, kuink akauan Espritillä on ollut oma nettikauppa,
 mutta minulle paikka oli uusi tuttavuus.
Ja mieleinen sellainen.
 
 
Kuvissa sopivan siisteiltä näyttäviä collareita tilasin parissa värissä kokeiluun.
Värivaihtoehtoja oli alkuviikosta enemmän, kuin nyt. 
Tällä hetkellä näyttää löytyvän vain punaista ja vihreää,
meille matkaa kahdet eri siniset pöksyt.
 
Valikoima oli lasten puolella todella monipuolinen
ja monta kivaa juttua jäi odottamaan seuraavaa tilausta. 
 
Kerrankin sain pidettyä lastenvaateostokset alkuperäisessä suunnitelmassa
ja nappasin itsellenikin jotain.
Kokeiluun lähti harmaa silkkipusero.

 
 
 
 
 Palaan näihin, kunhan saan ne kotiin asti.
Nettisivuilla luvataan nopea 1-3 päivän toimitus ja kyllä toimitus olikin nopsa,
tein tilauksen maanantaina illalla
ja tiistaina päivällä tuli sähköpostiin viesti, että paketti on postitettu!
 
Postia ei valitettavasti voi tällä kertaa kehua nopeaksi,
lähetyksen seurannasta katsoin, että paketti on kyllä jo matkannut Helsingistä Turkuun,
mutta ei sitten enää tänne meille asti..
 
 
ONKOS
 
Esprit Online-Shopista.fi
 
MUILLE JO TUTTU?

8 kommenttia:

  1. Olen tilannut kaikki farkkuni ja suurimman osan muistakin vaatteistani Espritiltä eli tuttu on. Itse olen ollut kanta-asiakkaana ainakin pari vuotta, joten ihan uusi juttu ei suomalaiset Esprit -sivutkaan ole. Tytölle en ole juurikaan Espritiä tilannut. Olen halunnut pitää tämän omana juttunani, mitä nyt mies aina haluaa kans tilata paitoja ja farkkuja samalla, kun itsellenikin teen tilausta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen siis taas ihan jälkijunassa;) Tuo kantisjuttu mulle jäi vielä vähän selvittämättä, enköhän siihenkin ehdi tutustua:)

      Poista
  2. Mä tilasin äskettäin erikoiselle Espritin toppatakin, ja muutenkin tytöillä on paljon Espritin housuja, kun malli sopii hoikille hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tyttöjen vaatteet olivat kivoja, meillä Neiti ei ollut vaan tällä kertaa oikein innostunut vaatteista;) Housuja on monesti tuolta suositeltu myös tuolle hoikkeliinille, pitää nekin vielä testata.

      Poista
  3. Tuttu on. Omat vaatteeni ovat enimmäkseen juuri sieltä. Tein myös tilauksen jokin aika sitten ja paketti on maannut Turussa nyt kuudetta päivää... Tiedä sitten mikä siellä mättää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, mä olen vähän tälainen dinosaurus, huomaan kaikki näköjään vähän jälkijunassa. Turussa munkin paketti näyttää makaavan, mikäköhän siellä nyt maksaa..?

      Poista
  4. Minä bongailen Espritiltä tarjousfarkkuja.. Se on jotenkin niin helppoa, kun tietää oman koon, niin yleensä tilaamani farkut ovat sopineet eikä ole pahemmin tarvinnut farkkuja palautella.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on omat farkut sellaiset, että pitää kyllä ensin kokeilla, muuta vaatetta kyllä tuolta varmaan tulee jatkossa hankittuakin. Ja ehkä pitää käydä täällä Espritin liikkeessä testaamassa jossain aviheessa nuo farkutkin..

      Poista